چگونه برای درمان کیست کلیه با درمان های طبیعی در چین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکیچگونه برای درمان کیست کلیه با درمان های طبیعی در چین

چگونه برای درمان کیست کلیه با درمان های طبیعی در تفاوت Chinaâ از بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، یک اختلال کلیوی ژنتیکی و به راحتی می توانید باعث نارسایی کلیه، کیست کلیه دشوار است باعث یک گسل به پاره renal.Debido کیست خواهد عواقب جدی باعث غیر قابل تحمل برای pacientes.A است در اینجا برخی از درمان های طبیعی برای جلوگیری از پارگی کیست هستند.

با در نظر گرفتن علائم فوق پارگی کیست، درمان به ویژه مهم است. بعدی لطفا زیر را برای درمان های طبیعی را ببینید.

1. اجتناب از محرک مانند مواد غذایی به عنوان غذاهای ادویه دار، غذاهای سرد. اجتناب از غذاهای با پروتئین بالا، سدیم و اسید اگزالیک، به عنوان آنها می توانند به نارسایی کلیه را تشدید و باعث کیست به رشد سریعتر.

2. اجتناب از فعالیت های شدید جسمی یا شکم اعتصاب. از آنجا که آنها می توانند پارگی کیست شود.

بدون علائم واضح و یا عوارض در مراحل اولیه کیست کلیوی. شما نیاز دارید نگران نباشید بسیار اگر کیست کلیه شما است نه بیشتر از 7 cm.Una هنگامی که فراتر از این اندازه، درمان موثر برای محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر مورد نیاز است. در زیر لیست برخی درمان های طبیعی برای درمان کیست کلیه در چین است. اگر شما علاقه، لطفا به عنوان خوانده شده و یا صحبت کردن با دکتر ما آنلاین به طور مستقیم.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان طبیعی است در TCM (طب سنتی چینی) است، اما استفاده از خارج. می تواند به کاهش اندازه سلولهای اپیتلیال کیست جلوگیری از مایع کیستیک و تولید افزایش نفوذپذیری دیواره quiste.Así مایع کیستیک از بدن است. بنابراین، آسیب دیده توابع کلیه تعمیر. چه چیزی بیشتر، آن را راحت برای بیماران است و می تواند در طول درمان هر درد احساس نمی کنند. آیا شما علاقه مند به این درمان جدید چینی برای بیماری های کلیوی؟ ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com برای جزئیات بیشتر.

حمام دارو

در کیست کلیوی شدید با آسیب کلیه، سطوح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن و جریان خون به کلیه ها کاهش می یابد تجمع می یابد. برای نمونه، زمانی که در حمام غوطه ور، عرق باز منافذ و برخی از داروهای موثر می تواند بدن از طریق منافذ مواد مخدر sudor.Los وارد کنید می تواند گردش خون را بهبود بخشد به افزایش عرضه خون به کلیه ها. از سوی دیگر، می تواند کمک به حذف ضایعات سوخت و ساز بدن و مایعات اضافی از بدن است. به این ترتیب، شما می توانید نشانه های تورم، خارش و مشکلات دیگر را کاهش دهد. بنابراین کیست کلیوی را می توان به طور موثر کاهش می یابد.

دارو درمانی فعال می تواند نسل از مایع کیست را مهار و کاهش کیست، به ذکر اجتناب از شکستن quiste.Si شما می خواهم به یک را امتحان کنید، شما می توانید یک ایمیل ارسال و یا ترک enfermedad-renal@hotmail.com یک پیام در باس. شاید آن را به بهترین درمان طبیعی برای شما است.

 





:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: